Sponsorering

Vi får mange spørgsmål om sponsorering. Det synes vi er dejligt, men desværre har vi ikke mulighed for at støtte alle dem, der kontakter os. Derfor har vi lavet en lille tjekliste, som du kan gennemgå, inden du kontakter os.

Hvis du mener, at dit projekt opfylder punkterne på listen, er du velkommen til at kontakte os via nedenstående formular. Skriv kortfattet! Hvis vi mener, at din ansøgning er interessant for os, vil du høre fra os.

Kontaktformular

Ved at udfylde min e-mailadresse i kontaktformularen giver jeg tilladelse til, at Lantmännen Aspen opbevarer og håndterer mine personoplysninger. Lantmännen Aspen anvender et sagsstyringssystem til at yde relevant rådgivning og service.

Hvis du ikke ønsker at give dine kontaktoplysninger, kan du i stedet kontakte os på telefonnummer 0301-23 00 00.

Du kan også kontakte os, hvis du ønsker at få slettet dine personoplysninger i systemet.

  • Vi prioriterer projekter, der er i tråd med varemærket Lantmännen Aspen og vores strategi om at tage ansvar for mennesker, maskiner og miljø, når det gælder specialbrændstoffer.
  • Projekterne bør fortrinsvis være af national karakter.
  • For os handler sponsorering ikke om gaver eller velgørenhed. Et samarbejde, hvor begge parter får et klart udbytte, er det, der ifølge vores erfaring fungerer bedst.
  • Al sponsorering skal være i overensstemmelse med Lantmännens generelle adfærdskodeks. Vi sponsorerer ikke politiske eller religiøse organisationer, risikable aktiviteter, aktiviteter, der kan skade mennesker, dyr eller miljøet, eller aktiviteter, der kan opfattes som stødende eller uetiske. Lantmännens adfærdskodeks finder du her.
  • Du bør indsende din ansøgning i god tid – mindst 3 måneder inden projektstart.
  • Vær konkret med dine modydelser: Giv os en klar idé om, hvad Lantmännen Aspen vinder ved et samarbejde.
  • Eksponering af vores logo er det vigtigste for os i forbindelse med et sponsorsamarbejde.
  • Det er ikke gratis for Lantmännen Aspen at yde støtte ved at stille produkter til rådighed, men ses som en egentlig omkostning.
  • Vi har en politik om, at vi ikke sponsorerer personer under 15 år.